Ürün iade süresi ne kadardır?
Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Garanti süresi içerisinde karşılaştığınız problemler için firma telefonumuzdan bizi arayarak bilgi edinebilirsiniz.
Siparişimi kargoya verilmeden nasıl iptal ederim?
Siparişinizi kargoya verilmeden iptal etmek isterseniz talebinizi aynı gün içerisinde telefon yoluyla bizi arayarak talebinizi iletmeniz gerekmektedir. Siparişiniz yola çıkmış olursa bu durum size bildirilecek ve iade işlemleri için iletişim kurulacaktır.
Ürün iadesinde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
- Ürünü orijinal faturası ile birlikte göndermeli ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içerisine koymalısınız. Faturasız gönderilen iadeler kabul edilememektedir.
- İade edeceğiniz ürünün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile göndermeniz gerekmektedir.
- Ürünler adresimize gönderilirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir. Yani; ürünler kargoya direkt orijinal kutusu ile değil, orijinal kutusunun koruyucu bir koliye yerleştirilmesinden sonra gönderilmelidir.
- Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu ‘iade faturası’ ve ‘iade irsaliyesi’ (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır.
Ürün iadesinde kargo ücreti kim tarafından karşılanır?
İade prosedürüne uygun sürelerde yapılan tüm iade işlemlerinde ürünleri Aras Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürünü göndermeden önce iade sebebinizi telefon yoluyla bize iletmeniz gerekmektedir.
Hangi ürünler iade kapsamı dışındadır?
Ambalajı açılmış gıda ürünleri ve iç giyim ürünleri, parfüm, kozmetik ürünleri iade kapsamı dışındadır.
İadeler için geri ödeme süresi ne kadardır?
1-5 iş günü içerisinde geri ödeme gerçekleşir.
İade adresi nedir?
İade adresi iletişim sayfamızda yazan firma adresimizdir.
Ürünün ambalajı zarar gördü ise yine de iade edebilir miyim?
Firmamız ambalaj hasarının miktarına göre ürünü iade almama hakkına sahiptir.
Ürün kargodan hasarlı çıktı, bu durumda ne yapmalıyım?
Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik ya da ıslak çıkması durumunda:
- Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız.
- Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz:
- Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir
- Firma telefonumuzdan bizi arayıp durumu anlatmanız gerekmektedir.
Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra ürünler tarafınıza sağlam olarak yeniden gönderilecek ya da ürün bedeli iade edilecektir. Elinize geçen hasarlı paket ile ilgili yapmanız gerekenler temsilcimiz tarafından size telefonda anlatılacaktır.